onsdag 29 oktober 2014

Uppe långt före tuppen

Onsdag betyder öppningsdag. Då skall jag vara på plats på arbetet kl 06.30.
Det var lite lättare att kliva upp i dag när det är vintertid.
Allt känns lite lättare i dag.
Lättare i ordets rätta bemärkelse. Det är en otroligt härlig känsla att gå ner i vikt. En känsla som jag har glömt bort.
Jagvetattjagärtjatigomminviktminskning:)
I dag har jag på mig en blus som jag hittade längst bak i garderoben.
Den köpte jag på rea för många år sedan och har egentligen aldrig kunnat ha.
Den sitter som en smäck nu och det känns bra att jag hittar kläder i garderoben, så att jag slipper köpa nytt medan jag går ner i vikt.
Byta garderob vill jag ju göra när jag nått målet.
Mitt knä är en karastrof i dag. Jag vet inte om jag har legat på något konstigt sätt eller om det bara är en bad knee day?
Tur att jag bara jobbar några timmar i dag då.
Jag tog beslutet att sjukskriva mig själv 50% den här veckan. Har ju läkartid på måndag och hoppas på mirakel.
Hahahaha!
Ha en bra mitt-i-veckan-dag.



2 kommentarer:

  1. Men hallå! Vilken skillnad! Det där har du gjort/gör du/ bra! Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack Marina. Vad roligt att det syns. Själv har jag svårt att se det.

    SvaraRadera