onsdag 1 oktober 2014

Redan onsdag

Öppnar på jobbet, slutar tidigt.
I em ska jag handla till helgen och springa andra små ärenden.
Killarna kommer hem på middag och Jonny skall ut på galej...igen.
Det var visst någon kollega din skall sova över så det är bäst att jag städar lite på den där övervåningen som Gud har glömt.
Det är alltid så mycket att göra på min "lediga" eftermiddag.
Jag hade plus på vågen i går så i dag är jag sur.
Det är orättvist att jag inte kan fuska ens det allra minsta utan att det syns på vågen direkt.
Nu skall jag inte gå dit på två veckor.
Har det inte hänt något då så är det jag som behöver allvarlig hjälp med vad jag stoppar i mig.
Men först en veckas semester och då skall det bli andra bullar,
Bra mat och motion varje dag.
Men nu måste jag skynda mig till arbetet.
06.30 kommer de första gullefjunen.
Glad onsdag på dig!
Mmmm! Dagens första kopp med kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar