tisdag 28 oktober 2014

Minus

I dag var det minus på vågen.
- 0,8!!
Sjukt nöjd.
Nu har jag "bara" 1,8 kg kvar till min10%.
Det är nog 10 år sedan jag vägde så här lite och det känns awesome.
I dag provade jag jackor på Gränby och jag kunde gå ner till storlek 42.
Den satt lite tajt men 44 kändes lite stor så jag är väl mitt emellan då.
Det slutade med att jag köpte en dunkappa på ESPRIT.
Jag kan handla på finbutiker. Fatta vad skönt det känns.
Det blev en fyrtiofyra men på de där butikerna är ju storlekarna lite mindre än på sportbutikerna.
Rea var det också.
Jag är jättenöjd.
Bild kommer på fejjan när det blir kallt nog att ta på den.
Nu får gärna vintern komma så jag får använda min fina jacka.
Nu har jag 17,5 kg kvar till målvikten men jag försöker att inte tänka så mycket på det , utan jag fokuserar på 1 kg i taget, ett steg i taget.
Jag är nöjd med mig själv och stolt över att jag klara det.
Sakta men säkert, en liten bit i taget.
God Natt, nu skall jag drömma om min nya lilla jacka och om hur det kommer kännas att gå i mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar