tisdag 16 september 2014

Vågen

I kväll skall man ställa sig på vågen igen då.
Det känns bra i dag.
Jag har skött mig hela veckan. Bara ätit mättande mat utom i lördags när det blev en plankstek och några glas vin nere på stan.
Jag hoppas att jag kommer under det magiska sträcket snart. Om inte i dag så senast nästa tisdag.
Jag vet att om jag klarar det inom en snar framtid så blir jag oövervinnerlig.
Den här dagen kommer vara evighetslång. Jag vill bara ner på VV och se resultat.
Tänk att man kan vara så peppad!
Tycker du att jag tjatar om min viktminskning så kan du strunta i alla inlägg som går under kategorin: Från tjockis till...
Själv tycker jag att det är jätteroligt att skriva om mina framgångar. Det gör att jag blir ännu mer peppad.
Ännu mer taggad att inte ge upp den här gången.

Dimma över Röbo i dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar