fredag 19 september 2014

Utan vatten

Vaknade nyss och upptäckte att vi inte har något vatten alls.
Alla kranar är tomma.
Jag som skulle duscha, koka kaffe, spola i toaletten, borsta tänderna och koka gröt.
Ja, det är många saker som man använder vatten till på morgonen. Man upptäcker det när man inte har något.
Jag undrar vad som har hänt?
Vi har inte fått någon information om att vattnet skulle stängas av så det måste vara ett fel någonstans.
Som tur är så fanns det vatten i kaffemaskinen....morgonen räddad!...Phu!.
Duscha får jag göra i Hållen i kväll. Borsta tänderna kan jag göra utan vatten. Jag får käka youghurt och mussli istället för gröt och spola toaletterna får vi göra på måndag. Blääää!
Det är fredag! Jag klarar mig utan vatten då. Allt går lättare på en fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar