onsdag 2 juli 2014

Mer död än levande

Efter en lång eftermiddag, kväll så kom jag äntligen till sängs vid 23-tiden i går men jag kunde inte sova.
När man inte har sina vanliga kvällsrutiner så är det som om kroppen inte förstår att man är trött och skall sova.
Jag somnade efter tolv någon gång.
När klockan ringde 05.30 var jag inte kontaktbar så jag snoozade till 05.45.
Slängde benen över sängkanten och tog genast en dusch.
Nu sitter jag här men det är synd att kalla mig vaken för det är jag INTE!
I dag har jag ytterligare en hektisk eftermiddag framför mig.
När jag slutar skall jag åka på en massa ärenden och sedan handla på Gränby till helgen.
Innan Gränby så skall jag handla tyg och kuddar på Rusta och en bikini på Vivvi&Victoria,
Det kommer inga gäster i helgen så jag och min man handlar nyttig mat till oss.
Sån där mättande mat som man får beskrivning på hos VV.
Vågen visade samma i dag som före midsommar så nu "törs" jag åka och väga mig igen ;)
Jag tänkte faktiskt åka i går men jag hann inte.
Finns det inga tider i dag så åker jag i morgon innan vi åker upp till Hållen för nu känns det som om jag måste se verkligheten i vitögat innan vi tar långhelg.
Nu måste jag rusa för annars hinner jag inte göra mig i ordning innan jobbet.
Kolla! Solen skiner. Det blir nog en skön dag i dag.
Äntligen!
Puss!
och
God Morgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar