lördag 19 juli 2014

Jäkla telefon!!

Jag försökte ta fina bilder igår när vi var nere vid havet och när vu spelade krocket och när vi satt samlade vid middagen.
Men min telefon bara stängde av sig själv hela tiden.
Till slut gav jag upp och lade ifrån mig den.
I dag är den nyladdad och verkar ha fått nya krafter igen.
Tydligen är detta ett vanligt fel hos vissa ajfånfemmor och skulle ha gått på garantin om jag hade pallrat mig iväg med den innan juni i år.
Nu är det för sent, nu får jag leva med ett skitbatteri.
Några bilder hann jag ta innan den dog i alla fall.
När vi kom hem fick jag smaka mitt livs första Fanta och rosé.
Det var gott i skuggan under körsbärsträdet.
I dag åker våra gäster åt varsina håll men här blir det inte tomt länge för idag kommer Knut ut tillsammans med sina vänner och en liten BÄBIS!
Men först en kopp kaffe till vindens sus,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar