torsdag 5 juni 2014

Torsdag och fredag eller fredag och söndag?

Torsdag på morgonen när man vaknar och fredag när jag går hem klockan fem.
Skön känsla.
I kväll blire balkonghäng med några fnissiga tjejer(tanter).
Det blir nog skoj.
Inte har jag hunnit städa heller men det skiter väl en proffsboxare i.
I morgon drar vi väl till Hållen när vi vaknat och sedan har jag semester i en vecka.
Semester i från arbetet alltså, jag tror nog att jag får allt annat än semester här hemma när jag skall ställa till med student.
Men först en dag i kommunens tjänst.
Jag stänger.
Jaha, inget mer att orda om detta.
Nu gröt.
Ha en bra fredag på en torsdag och sedan söndag på en fredag.
Ingen ordning på någonting!
Kolla! Den gråa utväxten i pallet försvann.
#Nytonad #Glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar