måndag 30 juni 2014

Min kropp skriker...

..."Ta semester då, människa!"
Det känns lite jobbigt att veta att jag arbetar 14 dagar till innan jag får gå på semester.
Fast det är en sanning med modifikation eftersom jag är ledig fredag den här veckan och måndag nästa vecka. Egentligen har jag alltså bara 8 arbetsdagar kvar men det känns som 100.
Jag sov som en stock i natt.
Drömde ända tills klockan ringde, det brukar jag aldrig göra. Jag brukar vakna flera minuter innan klockan, ibland en halvtimme innan.
Så nog är jag trött och utarbetad alltid.
Solen skiner med sin frånvaro i dag med *suckar*.
När skall sommaren komma då?
Jag sade ju det när det var en sån mild vinter, att vi kommer få en kall sommar. Synd bara att jag fick rätt.
I dag skall jag räkna points igen. Jag fattar inte var problemet ligger? Jag räknar i huvudet varje dag men det blir inte att jag skriver i appen. men det måste jag göra i dag. Om det skall kunna bli någon mer viktminskning innan semestern så är det bäst att jag sätter fart nu.
Tänkte hinna till till Vivvi och Victoria och kolla på bikinis den här veckan men vet inte riktigt när jag skall hinna? I dag kanske, när Jonny är i källaren och gräver fram lite smått och gott som skall upp till Hållen i morgon.
Vi får se om jag orkar?
Jag vet ju hur slut jag brukar vara efter en dag på jobbet.
Nä, som sagt, jag behöver semester nu.
Jag känner det i hela kroppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar