onsdag 30 april 2014

Valborgsmässoafton

Jag vill börja med att skicka ett stort grattis till min älskade syster som fyller år i dag.
När jag var barn så sa pappa att alla hissade flaggan för att Anita fyllde år. Jag kunde aldrig förstå hur alla människor visste att hon fyllde just i dag. Att kungen också fyller i dag hade jag ingen aning om.
Jag hoppas att du får en härlig födelsedag i dag Anita!


Själv skall jag arbeta fram till klockan 13 och sedan lämnar vi staden för att åka ut till stugan.
-NÄHÄ!!??
- JO!
Vi skall bara åka förbi en affär och sedan drar vi.
Vi tänkte stanna i stan först men eftersom det inte är picknick-väder så strundar vi i det och lämnar picknickandet till ungdomarna.
Vår lägenhet kommer att förvandlas till en partyzoon frammåt eftermiddagen och då är det lika bra att hålla sig undan.
Vi tar med oss cyklarna upp till Hållen och myser där i stället.
TREVLIG VALBORG ÖNSKAR JAG ER ALLA!!

2 kommentarer:

  1. En riktigt trevlig Valborg önskar jag er i ert mysiga lilla hus..:)

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningen! ❤️

    SvaraRadera