tisdag 29 april 2014

Tisdag då

Dagarna knallar på. I dag börjar jag 06.30 och slutar kl 10.05.
Kan man knappt kalla för arbetsdag men sån´t är livet för mig just nu.
Har inte så ont i knät i dag och i går. Det är skönt. I helgen hade jag jätteont. Svårt att förstå och göra något åt det onda när det inte finns något samband mellan värk och rörelse, när man inte kan hitta någon röd tråd på värken.
Tar dag för dag nu så får vi se vad som händer.
I dag efter jobbet skall jag handla lite sker att ta med upp till Hållen i morgon.
Undrar om man kan plantera krukor i helgen eller om det är för tidigt?Sist jag planterade till Valborg så frös all plant bort.
Jag kanske skall vänta till nästa helg i fall det blir frostnätter i veckan.
Ja men, nä men....dags att dricka upp kaffet och ge sig iväg.
Ingen sol i dag?
Mor´n då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar