fredag 4 april 2014

Snuvig

Vaknade nyss av att jag hade både huvudvärk och var snuvig. Känner mig inte alls pigg.
Skit vare piss!
Vill inte vara sjuk nu! I dag när vi skall hämta husvagnen och åka ut till huset å allt.
Jag får hoppas att det ger med sig och att jag blir piggare under dagen.
Jag tror att jag har alvedon i väskan. Inte skoj att börja fredagen med en alvedon.
Men först en kopp kaffe och sedan på med kläder och smink så att man blir representabel.
Tror ta mej tusan att jag har feber i dag... Ja, lite över 37,0. Inte så hög men ändock...
Typiskt!
Vilken tur att jag bara arbetar kortdag i dag.
Nu måste jag dra på jobbet.
Vi hörs vidare under eftermiddagen.
Kram på re!
Snyggt nagellack jag fick i går.
Brunt med lite glitter.
Han kan min gubbe.
Vet vad jag vill ha.
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar