tisdag 1 april 2014

Rock`n Roll

Det är bara förnamnet på den här dagen. Tur för mig att jag fick gå hem redan klockan 15.00.
Allt har varit upp och ner och som grädden på moset så har magsjukan kommit tillbaks.
DIARRÉ.
Two down, three to go.(dagar på veckan alltså).
Nu ser jag fram emot en tyst eftermiddag/kväll.
Bara jag och tv:n.
Schhhh!
Nu känner jag mig extra tacksam för att jag fick barn tidigt. Jag kunde lika gärna ha varit småbarnförälder nu och då hade jag måst hämta barn, sätta mig med läxor, skjutsa till träning, laga middag mm mm ikväll.
Men tack vare att jag började så tidigt så kan jag nu bara sjunka ner i soffan och sitta där hela kvällen.
Middag får bli ett ägg, lite rökt lax, en avocado och tonfisk.
Ludde drar på jobbet om 30 minuter och sedan blir jag helt själv i fyra timmar. Snacka om egentid :)
Me like.

P.S Det märks att jag har slutat med medicinen för nu smyger sig värken tillbaks i knät, sakta men säkert. Jag hoppas jag orkar tills torsdag nästa vecka när jag får träffa en ortoped. Det känns inte som det är läge att sjukskriva sig på jobbet nu. Det är aldrig ett bra läge att sjukskriva sig iofs. Men just nu är det extra dålig tajming.
"Denna dagen, ett liv"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar