lördag 26 april 2014

Lördagmorgon

Jag njuter varje sekund när jag får vara här ute.
När jag får kliva upp på morgonen och öppna fönstret för att släppa in den friska vårluften och allt fågelkvitter då känner jag mig förunnad.
Solen skiner och jag har faktiskt tagit på mig en sommarklänning i dag.
Tänkte kanske få lite färg på min väldigt bleka lekamen.
I dag tänkte jag rensa lite i buskarna och tvätta husvagnen. Men det finns inga måsten här ute så jag gör det känner att jag vill och orkar.
Först en kopp kaffe till och en tallrik fil med müsli.
Det var en trevlig kväll hos grannarna i går. Johan och Jessica bjöd över oss på lite snacks och vin i deras vackra uterum. Trevlig kväll med trevligt sällskap. 
Nä, här kan jag inte sitta och mögla längre, solen väntar på mig där ute.
Tjingeling!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar