fredag 25 april 2014

Hinner ingenting i dag

Klev upp två timmar innan det är dags att åka men springer ändå runt här som en lusig gris.
Jag skall packa till Hållen, duscha, måla mig, bädda, göra frukost....allt på samma gång.
Inte bara jag förstås men vi då. Vi springer på varandra när vi rusar runt här som skållade råttor.
Det skall bli skönt att åka upp till Hållen bara jag och gubben.
Det skall bli varmt i helgen så jag har  tom packat shorts. Hoppas nu att jag får användning för dem också.
Det är fredag och solen skiner, knät värker. Ups and downs. Så är livet på en pinne.
I går fick Jonny ta hem nya bilen så nu måste vi bara fixa till vår gamla så att den går att sälja.
Känner du någon som vill köpa en 2008 års Outlander så kan du väl slå en pling till mig.
Ha en skön fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar