torsdag 17 april 2014

Glad Påsk

Ska bara arbeta några timmar och sedan åker vi ut till Hållen.
Det blir väl lugna gatan på jobbet i dag kan jag tro, eller inte.
Ibland kan det bli fler barn än vad vi räknat med och då har vi gett för många av personalen ledigt så vissa helg och klämdagar kan det bli riktigt körigt faktiskt. Men jag tror inte det blir så i dag.
Klockan 14.00 hämtar familjen upp mig och sedan åker vi hem och packar maten i bilen.
Räknar med att vara på väg senast 15.00.
Det skall bli så skönt med några dagars lov.
Även fast jag varit sjukskriven 50% i en vecka nu så känns det inte som om jag har fått vila.
Det har varit så hattiga dagar skjutsa Jonny, åka och jobba, hem, handla, hämta, kvällsmöte....
Det är lite jobbigt att arbeta 50% också för man hattar bara fram och tillbaks.
Aldrig är jag nöjd.
Det skall bli skönt med några dagars lugn och ro. Ingen stress och jäkt.
Jag kommer bara att vara stressad innan vi är uppe. Jag tycker aldrig att vi kommer fram fort nog.
Men sedan kommer jag bara mysa och ta det lugnt.
Jag hoppas att du också får en skön påsk.
Vi ses väl i Blåkulla i natt va?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar