fredag 11 april 2014

After Work

Det bidde en lite aw i kväll ändå.
Några på jobbet skall gå till Pipes Of Scotland och jag är inte sen att hänga på förstås.
Jonny är ändå inte hemma så jag kan lika gärna också hitta på något.
Det blir inget sent galej för jag skall upp tidigt i morgon och hämta släp, köpa virke på Byggmax, åka till Plantagen och köpa en paviljong, lasta möbler och grejer från balkongen, hämta alla utemöbler hos bonden i Forkarby, åka till huset, städa husvagnen, bygga golv och sätta upp paviljong, göra påskfint i huset till nästa helg....Phu!
Nä, det blir ingen sen kväll o kväll, som sagt :)
Men en liten aw skall jag väl orka med.
Man blir aldrig för trött för lite skojigt sällskap på en trevlig pub.
Nu skall jag svida om och ta bussen på stan om en timme.
Skål!
Trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Hahaha Ja det är tur att du är sjukskriven. ;)
    //Nina

    SvaraRadera