tisdag 18 mars 2014

Rivstart

Andra dagen man jobbar på över tre veckor så startar man med kvällsmöte.
Jobba 06.50-15.00, två timmar förtroendetid vid datorn och sedan möte 17.15-20.00.
Långdag kan man säga.
Men det är bara att gilla läget, det är så mitt arbete ser ut.

Det är tisdag och det känns skönt att vara tillbaks på arbetet igen.
Men jag hade lite ont i knät i går så jag hoppas höra något från ortopeden snart innan jag är tillbaks på ruta ett igen.
Det är så otroligt mycket lättare att kliva upp när det är ljust ute, det känns inte som om klockan ringer mitt i natten.
Mycket har hänt med ljuset på de tre veckorna som jag varit hemma. Jag har visserligen klivit upp ganska tidigt då med, men inte 05.20. Där går gränsen t om för mig.
Nu måste jag ta på mig ögonen och borsta håret så att jag inte skrämmer barnen.
Ha en bra dag i dag.
Peace Love and Understanding!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar