måndag 24 mars 2014

Ny vecka

Började dagen med ett bad. Det var lättare att bada än att duscha, utan att blöta ner tummen.
Borde byta plåster men jag vet inte om jag törs.
Jag hatar sår som du kanske förstår vid det här laget.
Solen skiner och fåglarna kvittrar/skriker utanför fönstret. Jag undrar vad det är för fel på fåglarna som bor utanför mitt hus? De skriker så att man vaknar. Helt galna!
Den här veckan blir en lugn vecka, utan kurser och kvällsmöten. Jag hoppas vid min gud att alla håller sig friska också. Tänk vad skönt det skulle vara att arbeta hela arbetslaget tillsammans utan att någon är sjuk eller v.a.b:ar. Rena drömmen!
Det känns som en bra måndag, en bra början på en bra vecka som skall avslutas med en AW hemma hos mig.
Sista veckan i mars. Nu är våren här på riktigt. Inga fler snöiga bakslag nu tack, inga fler magsjukor eller förkylningar. Nu ser jag fram emot en skön och frisk vår, så smärtfri som det bara går.
God morgon alla glada.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar