söndag 9 mars 2014

Lättare sagt än gjort.

Nu har ännu ett par varit och kollat på vår lägenhet.
De sitter i en trea i Kvarngärdet med fyra barn och behöver större men de lät ändå tveksamma när de åkte här ifrån nyss.
Det är hyran som skrämmer folk. fast hyran hade jag ju redan talat om för dem. Hyran står när man klickar på min sida på bytessajten, så den borde inte ha kommit som en chock för dem.
Det verkar som att vi får stanna här ett tag till. Vi får kanske hyra ut på övervåningen då.
Om vi gör ett sovrum och typ ett kök där uppe så kan vi säkert ta 4000 kr/månad i hyra.
Men jag vill inte ha främmande ungdomar i mitt hem när jag precis har blivit av med mina egna ;)
Jag vill bo i en trea nere på stan!!
Hallå!!
Varför vill ingen ha vår fina lägenhet?
Surpuppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar