tisdag 11 mars 2014

Bloggen har fått sig ett uppsving.

Nu när jag är hemma på dagarna och kan göra fler inlägg så får jag genast fler läsare.
Magnus Uggla sade för länge sedan, på sin blogg, att man skulle ha minst sju inlägg er dag för att få många läsare.
Varje gång någon går in på ens blogg så skall det finnas något nytt där att läsa.
Det är lite svårt att uppdatera sju gånger per dag när man arbetar heltid och när man är hemma så finns det inte så mycket att blogga om, men ett par, tre inlägg per dag blir det i alla fall och det märks genast när jag tittar på statistiken, att mina läsare kommer tillbaks så fort jag börjar uppdatera lite oftare.
Välkomna!
Jag har också haft idétorka på sista tiden vad min blogg skall innehålla. Så fort jag försöker skriva om vad jag tror att andra vill läsa om så känns det fel och inte blir det bra heller. Jag måste skriva för min egen del, inte för någon annans skull.
När jag skriver om saker som jag själv tycker om eller mina egna tankar så får jag mest kommentarer och feedback.
De flesta kommentarerna får jag när jag länkar mina inlägg till Facebook. I bland så undrar jag om det är töntigt att länka till FB? Varför skulle ni vilja klicka på min länk till min blogg, tänker jag. Men å andra sidan så är det frivilligt att göra det såå.... :)
Jag tänkte att jag skulle bli lite mer politisk men detta ligger inte heller för mig. Jag kan skriva då och då om mina åsikter i vissa frågor men jag kommer aldrig att bli en debattör såå...
Nä, jag fortsätter väl som jag har gjort sedan 2006. Jag fortsätter väl att blogga om mitt oerhört intressanta liv sååå...
Vi hörs!
En av mina oerhört vackra selfiesar.
Varsågod.
Blir jag snyggare än så här så blir jag ju äcklig, sa alltid min mamma.
Kunde inte ha sagt det bättre själv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar