måndag 24 februari 2014

Konstig känsla

Det känns lite underligt att vara hemma fast man inte är sjuk.
Sjuk i den bemärkelsen att man har feber eller ett huvud som dunkar.
Jag har inte mer ont i knät i dag än jag hade när jag jobbade förra veckan så det känns lite som om jag skolkar från jobbet.
I morgon tänkte jag ta bussen ner på stan och flanera, äta lunch och kolla på födelsedagpresenter till Jonny.
Det kommer att kännas ännu mer underligt.
Att jag kanske inte skall arbeta alls på flera veckor är skumt, men nu skall jag inte gå händelserna i förväg här. Först en vecka, sedan läkare och kanske en vecka till, sedan ortoped och kanske en operation.
En sak i taget nu.
I morgon är det tisdag och jag skall inte jobba, så mycket vet jag i alla fall.
Konstigt!
Det känns som om jag gör något förbjudet.
Som när man skolkade på högstadiet....eller....ähum....som jag tror att det skulle ha känts, för jag var ju en duktig flicka i skolan. Inte skolkade jag inte.....inte så ofta i alla fall.
Nu när jag är hemma så kanske vi ses lite oftare här på bloggen. Jag brukar ju kunna skicka iväg lite fler inlägg när jag är hemma.
Så håll utkik!
Trevlig måndagskväll önskar jag dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar