fredag 24 januari 2014

It´s the final countdown...

Skall vi flytta till huset i morgon?
JA! Det ska vi.
Kommer jag kunna sova i natt?
Nä, det kommer jag inte.
Känner jag mig som ett barn på julafton?
Ja, det gör jag :)
Men först har vi en låååååååång och seeeeeg fredag framför oss.
Uffa!
Timmarna som sniiiiglar sig förbi som de alltid gör när man vill att tiden skall gå fort.
Fast om jag tänker efter så har ju tiden gått väldigt fort.
En månad sedan det var julafton i dag.
Jag har redan arbetat i tre veckor sedan julledigheten.
Så visst går tiden fort, men just i dag och natt kan tiden få gå liiiite fortare. Jag  har ju längtat så.
Fredag!
Arbetar 8-16.30, sedan bär det iväg upp till Gränby. Jag kan bara gissa hur mycket folk det är där i dag. Alla får första lönen sedan jul. Alla skall fylla sitt kylskåp till bristningsgränsen och gå på bolaget. Huvva!
Jonny kommer få spader. Han var nog en eremit i sitt förra liv.
Sedan hem och fortsätta packa. Vi får nog inte med oss allt vi vill den här svängen. Vi har bara 11 m2 släpvagn. Vi får hyra ett släp till i vår och ta med kökssoffan i källaren plus alla utemöbler, grill mm som vi har hos en bonde i Forkarby.
Men det blir till våren det.
Ahhh! Våren!
Men ännu är det kall jävla januari så..,
...hang in there!
Ha en bra fredag! Detta är inte det sista du hör från mig och min flytt :)
High five!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt att ni äntligen får börja fylla erat alldeles egna lilla paradis <3
    Vi kommer gärna och våldgästar nåt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skojigt, spännande kul att få inreda huset. Lycka till med erat hus.

    SvaraRadera