torsdag 9 januari 2014

Grattis Calle

Min lilla Callekille fyller år i dag.
23 år!
Som vanligt så står jag här helt förstummad över hur fort alla år har gått.
Han föddes den 9 januari 1991, straxt efter kl 5 på morgonen.
Vi bodde i Skyttorp då så vi hade ca 3 mil in till sjukhuset när det var dags.
Jonny körde över en liten harunge på väg in till sjukhuset.
Jag tror jag var inne på BB ca tre timmar innan han föddes.
Han kom ut med mycket hår och stora blå ögon.
Barnmorskan reagerade på hans långa ögonfransar, kommer jag i håg.
Nu är den lilla killen en vuxen man med flickvän och lägenhet.
Han har äntligen bestämt sig vad han skall bli "när han blir stor" så till hösten börjar han plugga till civilingenjör.
Tills dess jobbar han timmar på sitt gamla jobb.
I morgon kommer han hit tillsammans med sin Lina, det gör även Knut och Gabriella och Jonny kommer hem från Irland. Då skall vi fira vår Calle med hemmagjord Sushi och tårta.
I dag önskar jag dig en härlig födelsedag.
Jag älskar dig!
Liten

Stor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar