onsdag 18 december 2013

Tre, två, ett

Nedräkningen fortsätter...
Tre dagar till julledigt.
Jonny jobbar sin sista dag i dag och det känns jobbigt för mig. Det är jobbigare att masa sig ur sängen och gå till jobbet när ens partner får stanna hemma i sängen. Men jag skall nog se till att han har att göra de sista två dagarna.
Det skall handlas, vikas tvätt, dammsugas. Ujejuj! Inte kommer han gå "järalaus" inte :)
Men först skall vi överleva en onsdag.
Jag slutar relativt tidigt så vi måste ge oss ut på stan eller Gränby för de sista klapparna plus lite mat till helgen.
Ja, det är mycket att fixa med till jul även om vi skall åka bort och inte ens ha jul här hemma. Vi måste äta ändå och klappar skall det vara i alla fall.
Det är roligt att fixa även om jag har mina tankar på annat håll i år.
Ja, då kör vi då!
Kom igen nu då onsdag!
Jag ser mer än lovligt trött ut.
Kolla in Domuskassarna under ögonen!
Vill jag ha ledigt nu?
Ja, det vill jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar