måndag 2 december 2013

Spännande vecka

Första veckan i december.
Jag gjorde värsta feta julpyntningen här hemma i helgen.
Det känns lite skumt att gå runt blad granar och tomtar, stjärnor och änglar redan första advent men det är väldigt mysigt också.
Jag vill nästan inte åka hemifrån i dag.
I dag efter jobbet skall jag och guben åka och kolla på ännu ett litet hus i utkanten av den lilla lilla staden.
Men vi lärde oss av det förra huset att ingenting är vad det tycks vara.
Mäklarnas bilder är inget att lita på så den här gången tittar vi först och sedan kanske det kommer ett litet utlåtande.
Det skall i alla fall bli väldigt spännande att åka och titta.
Men först en dag på jobbet.
Jag hoppas att mina kollegor är där den här veckan :)
Men allra allra först lite ägg och kaffe så att man blir som en människa.
Jag kommer ha svårt att koncentrera mig på arbetet i dag. Jag kommer bara att tänka på det lilla röda huset med vita knutar.
So long
Så läng´


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar