lördag 21 december 2013

Sju inlägg per dag

När jag började blogga så läste jag någonstans att man skulle ha minst sju inlägg per dag för att få läsare.
Sagt och gjort.
Maggan bloggade utahelvete de första åren.
Sju inlägg var ju ingenting för en proffsboxare.
Sista året har det blivit ett inlägg per dag, ibland två.
Jag vet liksom inte vad jag skall skriva om längre.
Det har blivit min morgonrutiner att blogga men sedan är det stopp.
Förr hittade jag blogguppslag i allt jag läste och gjorde. Nu glömmer jag bort bloggen  efter min morgonrutin.
Trist!
Skall jag försöka komma tillbaks till sju inlägg per dag?
Skulle du läsa många?

I alla fall vill jag säga att julfesten var skittrevlig.
Mina kollegor är bäst.
Love you!
Å tack Fia för att vi fick komma och stöka till.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar