söndag 22 december 2013

Nu fär ma heim te Jamtland.

Det skall bli skönt att komma upp och få träffa alla igen.
Umgås med kära vänner, tanka lite systerkärlek.
Jag har längtat.
Här hällregnar det, undrar vad det är för väder där uppe?
Det börjar med julmingel direkt när vi kommer upp. Syrrans årliga julfest går av stapeln direkt när vi sätter fötterna på Jämtländsk mark.
I morgon skall resten fixas. De sista klapparna skall inhandlas, ett besök på bolaget, koka skinka, göra Janssons.
Sedan får julafton komma.
På juldagen blir det lite fest igen, tror jag och så en slappardag innan hemfärd på fredag.
Ja, det kommer nog bara att säga swosch i vanlig ordning.
Men nu skall vi komma upp innan jag börjar prata om att åka hem igen.
Såå typiskt mig att springa i förväg.
Vi har sagt att vi skall sitta i bilen klockan nio, jag hoppas att vi fixar det.
Jag har inte packat färdigt ännu och jag skall duscha och göra mig festfin, sätta på mig ögonen och steka ett ägg.
Jag har inte tid att sitta här och snacka med dig helt enkelt. Det är bara att sätta fart ju.
Hej hopp!
Hen komma je!

Hittade ett workoutpass som  passar mig. Nu äntligen kanske jag kan börja röra på fläsket efter nyår :)
Hänger du på?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar