fredag 6 december 2013

Lock i öronen

Vaknade nu på morgonen med lock för båda öronen.
Säger man båda eller bägge?
Skitsamma.
Lock i två öron :)
Jag hör nästan ingenting. Det blir till att åka på apoteket och köpa Revaxör på hemvägen.
Vilken tur att jag inte arbetar hela dagen!
Men det är jobbigt att ha lock för öronen och BÅDA öronen dessutom.
Jag hör ju ingenting.
Det blir tyst och skönt på jobbet i dag då.
Inget skrik och gråt.
Vad skönt!

Förutom lock i öronen så blir det en lugn fredag/helg.
Vi skall fixa lite mer julklappar och i morgon skall vi kolla på hus.
Jag kan inte tänka på något annat än dessa två hus.
Tänk om! Tänk om! Tänk om!
Det är så spännande!
Jonny snackar med banken i dag.
Håll tummarna för oss nu då.
Trevlig fredag önskar jag dig!
Va sa ru!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar