måndag 11 november 2013

Vecka fyrtiosex

En ny vecka har börjat.
Förra veckan försvann i rök och damm men nu är jag på benen igen.
Denna veckan blir det något att sätta tänderna i.
Lite omvälvande grejer på jobbet Jonny drar till USA i morgon.
Jag skall röntga mitt knä på onsdag och jag börjar käka LCLF i dag.
Detta går inte!
Kolhydraterna måste bort och därmed basta.
Jag måste tona håret igen trots att det inte ens var en månad sedan jag var hos frissan men mitt hår växer värre än ogräs.
Funderar på att klippa av mig allt och bli riktigt korthårig.
Men då måste man ju klippa sig varje månad om man skall se ok ut i skallen.

Om tre veckor är det första advent.
Jag har börjat fundera på julklappar, jag vill ha dessa klar i god tid.
Inget stress å jäkt här inte.
Som jag skrev i går kväll så är det lugna gatan nu ett tag framöver.
Orkar inte springa runt som en lusig gris och göra allt både här och där.
Nä, nu skall jag bara koncentrera mig på hemmet och på att rensa i röran.
Sälja, kasta, ge bort!
Sälja, kasta, ge bort!

Men nu skall jag ge mig iväg till arbetet och se om allt är som vanligt där.
En dag i taget.
God morgon måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar