lördag 23 november 2013

Pirrigt som attan

Snart åker vi ut för att kolla på det där sommarhuset.
Det känns som om det kan bli verklighet om det inte är några jätteallvarliga fel på huset eller om det är skitmånga som budar.
Jag och Jonny satt och kollade på bilderna i går och vi har redan möblerat och renoverat hela huset :)
Jag trodde ju att Jonny skulle komma hem och ta ner mig på jorden men det var jag som smittade honom istället.
Så nu är vi som två kollriga småtjejer på julafton båda två.
För att citera Ludwig:
"Jag älskar att ni impulshandlar. Vi skulle baaaaaara kolla på en hundvalp också kom ni hem med en hund och nu skall vi baaaaara kolla på ett hus"
Haha....han e rolig den lilla pojken.
Nä, nu ska jag käka frukost och sedan åka och KOLLA PÅ HUS!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar