torsdag 7 november 2013

Hooosta inte på mig! Hoosta på hoooonom, han e ju redan sjuk...

Det har varit en jobbig och hostig natt men nu börjar det äntligen hända grejer när jag hostar.
Hittade en flaska Cockillana i går kväll och detta blev min räddning i natt.
I dag står det bara VILA på min agenda.
Ännu mer film och Chai Latte.
Man kan tycka att det låter skönt men det är huskut jobbigt att inte göra något på hela dagen.
Jag kanske skall försöka ta mig ut på en promenad runt kvarteret i alla fall.
Lite frisk luft har väl ingen dött av.
Host! Host! Å Krax!

Det är en grå värld vi lever i nu.
Höstens alla färger har dragit sig tillbaka i väntan på snön. Det känns lugnt och fridfullt på något vis.
När tidningarna skriver om höstdepressioner sitter jag som ett frågetecken. Jag äääälskar hösten. 
Tänk så olika man kan vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar