tisdag 29 oktober 2013

ROCK´N ROLL

I dag skall vi på konsert på Arenan/Fryshuset.
Det är Alter Bridge som spelar med Halestorm och Smash Into Pieces.
Jag tror att det kommer att bli en skitbra konsert.
Jag såg Smash into pieces på Getaway i somras och jag blev INTE besviken.
Alter Bridge är också my cup of thea med en melodiös hårdrock och tunga beat.
Halestorm har jag aldrig hört men jag har hört att de är bra :)
Vi åker in till Stockholm vid 15.30 och konserten börjar 19.30. Hoppas att vi hinner i god i tid i dag så att det inte blir som när vi skulle in och kolla på SPÖK.
Kö från Järva Krog och körde fel med GPS:en.
I dag hoppas vi på bättre flyt så att vi hinner med en liten förfest på hotellet tillsammans med Roger och Marie.
Jag har packat med mig lite kläder i alla fall så att jag slipper skrämma småpojkarna genom att komma naken :)
Det kommer bli härligt ikväll.
AWESOME!
Rock´n Roll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar