onsdag 2 oktober 2013

Klockan fem på morgonen är man inte så kaxig.

Det borde vara förbjudet att måsta vakna så här tidigt men har man ett arbete som kräver detta så har man.
Det var bara att slänga benen över sängkanten när klockan ringde och ställa sig i duschen.
Tack och lov för duschen annars skulle jag aldrig vakna.
Jag hade lite tur attjag blev tillfrågad att komma in lite tidigare i dag eftersom jag verkligen behöver sluta lite tidigare också.
Slutar egentligen klockan tre i dag och har en klipptid inne i stan kvart över.
Jag var ärligt lite bekymrad över hur jag skulle hinna ner och hitta en parkering på endast femton minuter. Nu får jag tjugo minuter till på mig att ta mig ner och hitta en parkering.

Det blir spännande hos frissan i dag. Har inte riktigt bestämt mig om jag törs göra sidecut eller inte.
Vill ju se tuff ut inte som en övervintrad tonåring.
Men Angelica på STIL frisörer är duktig. Jag får lita på hennes omdöme helt enkelt.

Redan onsdag  va?
Nähä!?



1 kommentar: