måndag 7 oktober 2013

It´s a new dawn, it´s a new day...

...it´s monday.
Hösten sprakar ute.
Färgerna trängs i skog och mark.
Det är måndag och en ny vecka randas.
Vad händisch de här veckan då?
Inget speciellt, tror jag.
Jag har lämnat in en intresseansökan om att plugga till förskollärare på halvtid och distans.
Skall väl på någon slags information om detta i veckan. Det kan ju bli spännande.
Eventuellt kanske...
Syrran kanske kommer på fredag?
Ludde fyller år på söndag.
Lite är det ju som sker runt omkring mig även denna vecka.
Jonny drar i dag igen och kommer hem på onsdag :(
Jag börjar bli lite less på de där resorna nu.
Nähä?!
JO!
Ja men nä men annars är det väl inget speciellt.
JO! Jag har kommit på vad jag skall vara på Knuttes Disneyfest så ikväll skall jag börja klippa och sy.
Ni får se sedan när jag är klar, om det blir snyggt.
Jonny beställde en maskeradkostym i går. Han har inte riktigt tid att sitta vid symaskinen inte. Så det är tur att det går att beställa på nätet.
Nu ska jag sätta fart och ta tag i den här dagen och i den här veckan.
Hej å hå!


1 kommentar:

  1. Puss på dej med....ev. blir det inget till helgen utan i november istället!

    SvaraRadera