torsdag 10 oktober 2013

God morgon glada mask...

Vaknar med ont i magen i dag.
Det är bara eländes elände med mig. Aldrig får jag skriva att jag mår bra och inte har ont någonstans.
Men å andra sidan gör jag ju som jag vill.
Jag skall sluta berätta om alla mina krämpor helt enkelt.
Punkt slut!
I dag vankas en vanlig torsdag.
Inga konstigheter med det.
Det är bara att slänga sig i duschen och sätta fart.
Varje morgon bestämmer jag mig för att inte käka en massa kolhydrater men varje dag käkar jag en, två, tre tom fyra mackor under dagen.
Inte undra på att man står stilla på vågen.
Mack- junkie. Kan man vara det?
Jag gör ett nytt försök i dag då.
Inga mackor! Å hör sen!
Den här bilden hittade jag på fejjan i morse.
FUNNY!!


1 kommentar:

  1. Det svåraste för mej är oxå mackor...eller det jag var det ska jag säga. Nu tar jag en ostrulle när andra äter mackor! Synd att det inte blir nån resa i helgen....jag längtar efter dej! <3

    SvaraRadera