onsdag 30 oktober 2013

Fyra timmars arbetsdag

I dag tog jag ledigt på förmiddagen och började inte förrän kl 10.30.
Slutade 15.00 med en halvtimmas rast mitt i.
Så skulle man ha det varje dag  #Lyxlirarliv
Jag har varit lite trött i dag. Inte för att det blev speciellt mycket party i går utan för att jag var rädd att jag skulle vara trött och kunde därför inte sova så bra på hotellet och därför BLEV jag ju trött hela dagen.
Snacka om självuppfyllande profetia :)
Nu har Ludde, Jonny och Petronella åkt till Siggefora för att bygga ställning som båten kan stå på i vinter.
Jag skall laga köttbullar och mjölkstuva makaroner till de kommer hem men det är inte än på ett par timmar så jag tänkte bara slänga mig i soffan och glo på lite tv.
Onsdag alltså.
Snart helg igen och party för hela slanten.
Det är inte lätt att vara tung!
TJOFLÖJT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar