måndag 7 oktober 2013

Äntligen hemma

Detta har varit en lång dag på jobbet.
Inte lång i tid men lång i smärta.
Mina ben, knän och fötter is killing me vissa dagar.
I dag har det varit en sån dag.
När jag väl slutade så kunde jag knappt gå från grinden till bilen.
Nu har jag stått upp och lagat lite mat och båda benen värker som om det satt knivar i dem på lite olika ställen.
Ja, jag vet att jag borde ringa doktorn men jag vet ju inte hur man gör.
Jag vet inte vad jag skall säga och jag är rädd att de skall skylla all smärta på min övervikt.
-Gå hem å banta tjockis, tror jag att de skall säga.
Det är därför som jag vill gå ner 10-15 kg till innan jag går till doktorn.
Men min viktminskning går i ultrarapid just nu.
Känner mig lat och omotiverad mest hela tiden.
Skjut mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar