tisdag 1 oktober 2013

Å Maggan ringde doktorn...

...eller inte.
Jag borde i alla fall göra det för jag har ta mej faan ont överallt.
Men jag vet inte hur man gör.
Vad skall jag säga?
- Hej doktorn! Jag har så ont i mitt knä...fortfarande. Å i min vänstra arm och tumme. I ryggen värker det också och jag har ischias på höger sida. I min vänstra fot gör det ont hela tiden och jag vaknar ofta med huvudvärk. Nyligen har jag också börjat få en värk i magen som jag inte känner igen sedan förut. Vad tror du att det kan vara?
- ????

Inte vet jag men jag vet att jag inte kommer att ringa.
Inte i dag i alla fall.
Kanske en annan dag.

I kväll har vi föräldramöte på jobbet.
Det brukar vara trevligt men jag ser inte fram emot en hästdagen som det innebär.
13 timmar i sträck på arbetet låter jobbigt just nu.
En kaffekopp till så kanske jag kan få liv i den här gamla kroppen.
God morgon tisdag!
Om man räcker ut tunga och skakar på huvudet
samtidigt som man tar ett kort så kan det bli så här bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar