tisdag 10 september 2013

Tolvtimmarspass

I dag arbetar jag mellan kl 07.30-20.00 med 30 minuters rast mitt å dagen och sedan 45 minuter mellan 16.30-17.15.
Jag kommer att vara dööööd i kväll.
I natt har jag i alla fall sovit bra. Jonny valde att sova på soffan för min skull.
Det är kärlek det.
Jag börjar bli lite snuvig kände jag när jag vaknade.
Hoppas att det inte blir värre än så här.
Peppar, peppar.
En vanlig tisdag mitt i september.
Värmen håller i sig men det bli sakta men säkert svalare och svalare där ute.
Lite kallt på mornarna men varmt på eftermiddagarna och kvällarna.
I går fick jag byta om till shorts efter lunch för att kunna vara utomhus över huvud taget.
Konstigt väder.
Annars är det väl inget världsomvälvande som händer i dag.
En vanlig sketen tisdag.
God morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar