onsdag 4 september 2013

Redan onsdag!

Dagarna går i ett flygande fläng och jag hinner inte med.
Det är så mycket jag skulle vilja göra men jag orkar inte när jag kommer hem från jobbet.
Jag är helt slut i både kropp och själ.
Jag har ont överallt och jag har ingen energi att varken promenera eller pyssla här hemma.
I går kokade jag en soppa och sedan satt jag i soffan tills det var dags att sova.
Vilket jäkla liv är det då?
Jag har så ont i överallt att det är omöjligt att ha ett liv efter arbetet.
Skall det vara så?
Med mitt nya schema så har jag ännu längre dagar än vad jag någonsin har haft.
Monstertisdagar och bautafredagar känns det som.
I dag slutar jag i alla fall ganska tidigt. Kl 15.00.
Det skall bli varmt och soligt i eftermiddag så jag kanske törs ge mig på en  promenad när jag kommer hem.
Hade jag inte så ont i mitt knä så kunde jag ju promenera hem när jag slutar men jag vet inte om jag törs? Tänk om jag blir stående på cykelväg halvvägs hem och inte kan fortsätta gå.
Onsdag och halva veckan har snart gått.
God morgon!

1 kommentar:

  1. Ja.... det är svårt att röra på sej när man har ont! <3

    SvaraRadera