torsdag 26 september 2013

Klipptid jippi!

Jag satt i personalrummet förra veckan och beklagade mig över att jag alltid är ute för sent för att få en klipptid.
När jag kommer på att jag MÅSTE klippa mig så är det flera veckor, ibland månaders väntetid hos min favvofrissa på STIL frisörer här i Uppsala.
Det jag då inte visste var att min kollega Linda bor granne med Angelica som klippte mig sist jag var där.
I går morse kom Linda på jobbet och sa att hon hade snackat med Angelica och att jag skulle ringa och hälsa från henne.
Sagt och gjort.
Ringde i går på lunchen och fick en klipptid nästa onsdag när jag slutar kl 15.00.
Tur som en tokig!
Nu blir det av Nina.
Kort på ena sidan....dam dam dam dam.
Sidecut here i come.
Tycker du att jag skall ha leopardmönster på den rakade sidan och färga håret lila också?
Tyvärr killar, det blir inga födelsedagspresenter och julklappar i år för mamma skall gå till frissan.
Jonny! Du kan be ditt företag att sätta in traktamentet för dina resor direkt på mitt konto för JAG HAR FÅTT TID HOS FRISSAN!
Somnat med blött hår=troll och en utväxt från helvetet.
Snart ett minne blott.
Pjiuh!

1 kommentar:

  1. SPÄNNANDE!!! :)) Jag måste samla lite mer mod. Jag tänkte ju klippa kort kort mest överallt!! Inte "bara" på en sida
    Pöss Pöss
    //Nina

    SvaraRadera