måndag 30 september 2013

Hej då älskling

I dag sticker Jonny på resa igen.
Det är så här den här hösten kommer att se ut.
Åka bort i en vecka komma hem över helgen och sedan åka igen.
Trist!
But that´s life.
Det enda som är bra med att han är borta är att jag inte gör av med några pengar :)
Jag handlar knappt någon mat och ingen bensinräkning får vi heller eftersom jag bara åker mellan jobbet och hemma hela tiden.
Den här gången är jag i alla fall frisk när han åker.
Peppar peppar!
Jag kände inatt att förkylningen håller på att krypa över mig.
Vill inte bli förkyld nu också.
Tvi tvi tvi!
Det är så jäkla skönt att husvagnen är fixad så det anar du inte.
Måste köpa ett stand-by-tält så man slipper hålla på med den här skiten varje år.
Nä men annars är det väl måndag och en ny vecka att sätta tänderna i.
Inget att vänta på va? bara att sätta fart.
Hej å hå!
Småtjejerna på jobbet kommer att gilla mina naglar i dag :)
Jobbar jag på förskola?
Ja, det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar