lördag 7 september 2013

After work var det ja...

Det var en redig AW man var på igår.
Kom i säng 03.45.
Som om jag hade tänkt mig något annat då? :)
Nä!
Jag visste att det skulle bli sent.
Det var hårdrockskväll på Flustret med liveband å allt.
Många av våra nyfunna vänner var där.
Skoj som bara den.
Lite besviken på musiken efter klockan elva. Då tyckte tydligen arrangörerna att det var slut på hårdrockskvällen för då var det vanliga Flustretmusiken i högtalarna.
Besviken.
Vi drog till Bullit istället och sedan hämtade vi Ludde på Baren Baren och åkte hem.
Nu har jag sovit halva dagen men jag försöker att inte få ångest över det utan ser det som en välbehövlig sovmorgon istället.
Solen skiner ute och det är över 20 grader varmt i skuggan igen.
Dag efter dag fortsätter finvädret.
Den här sommaren vill aldrig ta slut. Sol å sol å sol varje dag i flera månader.
Synd att man bor i lägenhet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar