tisdag 6 augusti 2013

God morgon

I dag är det tisdag.
Det är väldigt varmt i luften och solen döljer sig bakom tunna molnslöjor.
Vi ser ut att få ännu en dag i solstolens tecken.
I eftermiddag skall vi hämta husvagnen som vi har hyrt till festivalen.
Vi skall packa oordning den så mycket vi kan i dag så att vi bara kan sticka in till stan i morgon och hämta killarna,
Kollade in SMHI:s app i går och tyvärr ser det ut som om vi skall få regn hela festivalen.
Det känns ju crap om jag skall vara ärlig men vädersnubbarna har ju haft fel förr så vi får hoppas att de har det den här gången också.
En vecka kvar på semestern då.
Ingen panik än så länge.
Jag har inte haft någon ångest alls den här semestern. Måste bero på det fina vädret och att jag bestämde mig att inte bry mig redan innan semestern började.
Ta vara på dagen och ingen ångest!! 
Så ja. 
Lätt som en plätt, sa Bill
Plättlätt, sa Bull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar