lördag 13 juli 2013

SEMESTER!!!

Jag har semester nu, äntligen.
Eller ja, först skall jag ju ha helg förstås men på måndag börjar min semester.
Det känns i hela kroppen att jag är trött nu.
Jag har tandvärk, ont i alla leder samtidigt plus att jag börjar bli lite förkyld.
Nu längtar jag bara ut till husvagnen.
Jag försökte sova längre än 06.30 i morse men Jonny snarkade så hemskt att han kunde väcka döda.
Nu när jag klivit upp så tystnade han!??
Nu skall jag dricka mitt kaffe, packa det sista och åka på Biltema och köpa en cykel till Ludde.
De öppnar kl 09.00 så jag hoppas kunna hänga på låset där då.

Victoria och Johans White Garden Party blev en härlig tillställning.
Tack för god mat och dryck.
Kubbspelet får vi ta revansch på vid ett senare tillfälle.

Några bilder från i går.
Inga på det vackra värdparet dock :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar