tisdag 9 juli 2013

Kommentarer

Det är inte så många som törst/kan/vill kommentera här på bloggen men NÄR och OM ni gör det så blir jag jättelycklig förstås.
Det är mitt bekräftelsebehov som blir tillfredsställt då, tror jag.
I går hade Nettan kommenterat att hon inte kunde läsa mitt typsnitt så bra och givetvis gick jag genast in och bytte.
Går det lättare att läsa nu Anette?
Jag vill ju att du skall kunna läsa det jag skriver, annars är det ganska värdelöst att skriva blogg.
Finns det något annat som du är intresserad av att veta eller säga till mig så är det bara att kommentera här nedan.
Då blir jag så glad :)
Ännu en dag står för dörren.
En tisdag.
I eftermiddag skall jag och Jonny ut och ta de första staplande övningskörningsstegen med Calle och Ludde.
Det känns lite nervöst men det skall nog gå bra.
Vi får hitta en stor och tom parkering någonstans så får de försöka hitta dragläget.
Det är väl där vi får starta antar jag.
En skön och solig tisdag önskar jag dig.


2 kommentarer:

  1. Mycket bättre tack :) Det här är den enda blogg jag går in på dagligen men jag får skärpa mig med att lämna kommentarer :) det är ju min absoluta favvoblogg som jag tycker känns äkta :) Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din jättefina kommentar Anette. Åååå vad glad jag blir. Känner ibland att jag skriver tråkigt och borde lägga av med det här bloggandet men samtidigt tycker jag fortfarande att det är roligt att skriva.

      Radera