måndag 1 juli 2013

Fyndiq

Till er som undrar var jag köpt mina klänningar som jag hade på mig i helgen.
Det är en hemsida som heter Fyndiq.
Jag tog mått på midja och byst, sedan så gissade jag och så chansade jag på en storlek.
Den första klänningen som kom var för liten.
Jag blev skitsur och ännu mer taggad att banta i den.
När jag kom i den svarta med vita prickar så tordes jag skicka efter den blommiga.
Nu är jag sugen på att köpa en till men mina storlekar finns nästan inte på någon klänning.
De större storlekarna går åt som smör i solsken.


2 kommentarer:

  1. Skrev nyss på din systers blogg.."fina klänningar ni har du och Maggan - handlat på samma affär?" Ni är hur som helst supersnygga både du och storasyster..:)

    SvaraRadera
  2. Jag har skickat efter mina och det tror jag att Anita har gjort också./ Maggan

    SvaraRadera