måndag 15 juli 2013

Första semesterdagen

Å jag hade glömt att ta bort larmet från telefonen då den satte igång att plinga och plonga klockan 05.30 i morse.
Du som känner mig vet ju att hur gärna jag än vill somna om då så går det ju inte.
Så började solen skina och det blev dödens hett i vagnen.
Kvart i sju blev jag kissnödig så då gav jag upp.
Nu sitter jag i förtältet med värmen på för det är faktiskt ganska kallt där ute trots att solen försöker ta sig igenom ett litet doldis.
Bara 15 grader än så länge men det blir säkert bättre snart.
Min första semesterdag, som sagt.
Sol och bad står på agendan.
Kanske en bok och en glass också.
Livet känns inte allt för tungt just nu inte.
"I'm feeling awesome and i'm feeling great" för att citera någon känd låt som går på radion lite då och då.
Med han..... Äsch.... Säg då!
Ja! Danny va?
Bort, bort, bort med allt dis nu då . Så att jag kan slänga mig i solstolen då.
Välkommen måndag!
(Det är inte ofta man känner så inte)


1 kommentar:

  1. Ha det så skönt på semester bästis!!
    //Nima

    SvaraRadera