torsdag 13 juni 2013

Zumba

Jag kom inte undan i kväll. Jag var tvungen att följa med på zumba efter en lång och jobbig arbetsdag.
Hehe.... Ärå, så hemskt var det inte. Jag är glad att jag följde med.
Sjukt jobbigt var det och fel skor hade jag men jag skall ge den här träningen några chanser till innan jag ger upp.
Jag blev nästan gråtfärdig efter halva tiden när jag insåg att mitt knä och min arm stoppar mig hela tiden.
Jag har kropp som en gammal tant och det är jobbigt att inse.
På måndag skall jag göra ännu ett försök .
Jonny skall kolla efter bra skor åt mig i USA.
Zumba kanske är min grej.
Det var roligt och jag var blöt av svett för första gången på väldigt länge.
Tant eller inte, jag kan ju bara bli bättre i kroppen.
Jag kanske också kan förändras.


2 kommentarer:

  1. Det var jättekul att du kom med!! Och kom ihåg, alla barn i början. Förresten den där dåliga koordinationsförmågan du pratade om, den såg jag inte till. *L*

    AHZ

    SvaraRadera